Την αμεσότητα του telemarketing επέλεξαν οι συνεργαζόμενοι πρόεδροι της ΔΗΜΑΡ και της «Συμφωνίας για μια Νέα Ελλάδα» προκειμένου να επικοινωνήσουν στους ψηφοφόρους το νέο εκλογικό προϊόν τους
Ένα νέο τηλεοπτικό spot, μεγάλης διάρκειας, έκανε την εμφάνισή του στις ειδικές διαφημιστικές ζώνες των καναλιών, καταλαμβάνοντας τον χρόνο που μέχρι πριν από λίγο καιρό κατείχε αποκλειστικά η «Έξυπνη Σίτα» αν και, σύμφωνα με πληροφορίες, θα «παίζει» και σε δελτία ειδήσεων και σε πολιτικές εκπομπές.
Η «Εξυπνη Κεντροαριστερά», όπως ονομάζεται το νέο προϊόν, παρουσιάζεται από δύο πωλητές και φέρεται να έχει παρόμοιες ιδιότητες με αυτές της «Έξυπνης Σήτας»: Ανοίγει και κλείνει μόνη της, όποτε κάποιος θέλει να περάσει – και τοποθετείται εύκολα, παντού.
Τέλος, στη νέα διαφήμιση, ανακοινώνεται προσφορά λόγω τέλους σεζόν, προσφέρεται δώρο (ένας Λοβέρδος σε καλοκαιρινά χρώματα) και λύνεται, επιτέλους, το θέμα αν η κεντροαριστερά είναι αριστερά από το κέντρο, όπως κοιτάμε εμείς ή όπως κοιτάζει αυτή.
(Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)
Tου Νικου Ζαχαριάδη
protagon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου