25 Φεβρουαρίου 2012

Sexy espresso... στα όρθια!

Κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει προκαλέσει το καφέ της  Λάουρα Μάγκι στην ιταλική πόλη Μπάνολο Μέλα. Ο λόγος δεν είναι η ποιότητα του καφέ ή τα εκλεκτά εδέσματα αλλά η...αποκαλυπτική της εμφάνιση, που οδήγησε την δήμαρχο της πόλης να λάβει ειδικά μέτρα για το διπλοπαρκάρισμα!

Εκατοντάδες άνδρες περνούν από το «Le Cafe» μέρα και νύχτα για να επισκεφθούν το καφέ μπαρ της 34χρονης που έχει μεταβληθεί σε...
«πέτρα του σκανδάλου» για τις γυναίκες της πόλης. Ωστόσο η ίδια όχι μόνο δεν φαίνεται να ενοχλέιται αλλά το απολαμβάνει κιόλας!

«Αν οι άνδρες έρχονται, εγώ τι μπορώ να κάνω; Ξέρω πως στεναχωρώ τις γυναίκες αλλά αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Δεν είναι δικό μου λάθος αν οι άνδρες θέλουν να έρχονται για ένα ποτό στο μπαρ μου», είπε και πρόσθεσε πως κάποιοι θαμώνες έρχονται ακόμα και από απόσταση 70 μιλιών!

Πολλές από τις γυναίκες έχουν εκφράσει έντονα παράπονα καθώς θεωρούν πως διασύρεται η πόλη τους.

Η δήμαρχος της πόλης δήλωσε πως έγιναν πολλά παράπονα από γυναίκες για το μπαρ αυτό και πως η δημοτική αρχή εξετάζει τι μπορεί να κάνει για τη δημόσια τάξη.

«Δεν μπορούμε να σταματήσουμε τους άνδρες από το να πηγαίνουν στο μπαρ, προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα για το πώς δείχνει ή ντύνεται. Ασφαλώς όμως απαγορεύω στον άνδρα μου να πηγαίνει», είπε η δήμαρχος!




από το iefimerida.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...