20 Ιανουαρίου 2012

Τι κάνουν στην έρημο Σαχάρα ο Ομπάμα,ο Πούτιν & ο ΓΑΠ ;

Και επειδή στο μπουρδέλο μας δυστυχώς μόνο οι πουτάνες μας "αντιδρούν" πάρτε και ένα επίκαιρο ανέκδοτο:


Είναι στην Σαχάρα ο Ομπάμα, ο Πούτιν και ο Παπανδρέου.
Εκεί που περπατάνε βλέπουν μία όαση στην οποία υπάρχει μόνο ένα μπουρδέλο.

Πάει πρώτα ο Ομπάμα και βγαίνει η τσατσά...
- Γειά σας είμαι ο Ομπάμα από το U.S.A και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στη χώρα μου.
- Μα ασφαλώς κε Ομπάμα δεν χρειάζεται να συστηθείτε είστε πολύ γνωστός εδώ το τηλεφώνημα στοιχίζει 10.000 δολλάρια.


- Μα καλά 10.000 δολάρια για ένα τηλέφωνο !!!!!
- Μία είναι η όαση ένα το τηλέφωνο εάν δεν θέλετε......
Τι να κάνει αναγκάζεται να δώσει τα χρήματα για να κάνει το τηλεφώνημά του.

Πάει μετά ο Πούτιν....
- Γειά σας είμαι ο Πούτιν από την Ρωσία και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα ασφαλώς κε Πούτιν δεν χρειάζεται να συστηθείτε είστε πολύ γνωστός εδώ το τηλεφώνημα στοιχίζει 5.000 δολάρια.

Το ακούει ο Ομπάμα και λέει με παράπονο.
- Μα καλά εμένα μου είπατε 10.000 δολάρια !
- Εντάξει, Ρωσία πρώην Σοβιετική ΄Ενωση οικονομική κρίση τι να κάνουμε.
Τέλος πάντων κάνει και το τηλεφώνημα ο Πούτιν.

Πάει τελευταίος και ο Παπανδρέου.
- Γειά σας είμαι ο Παπανδρέου από την Ελλάδα και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα κε Παπανδρέου δεν χρειάζεται να συστηθείτε δεν φανταζόμασταν ποτέ ότι θα καταφέρουμε να σας γνωρίσουμε.
Βεβαίως και να κάνετε το τηλεφώνημα που θέλετε μόνο που θα στοιχίσει 1 EURO.

Το ακούει ο Ομπάμα με τον Πούτιν και τρελαίνονται !
- Μα καλά εμείς για να τηλεφωνήσουμε έπρεπε να πληρώσουμε 10.000 και 5.000 δολάρια και ο Παπανδρέου γιατί θα πληρώσει μόνο 1 EURO ???

- Κοιτάξτε να δείτε, απαντάει η τσατσά...
ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...