9 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΗΤΤΑ ΤΟΥ MEGA ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ




Το γεγονός ότι το δελτίο ειδήσεων του Mega συνεχίζει να χάνει τη μάχη της τηλεθέασης από το "ημιθανές" Alter και το δελτίο του Νίκου Χατζηνικολάου, παρά τον περίπου ένα μήνα της απουσίας του από το "μέτωπο των 8", έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση και προβληματισμό μεταξύ της διεύθυνσης και της ιδιοκτησίας του μεγάλου καναλιού.
Όπως σημειώνουν sites και blogs, "δεν βοήθησε την τηλεθέαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega, ούτε το «έκτακτο» , που προβλήθηκε μισή ώρα νωρίτερα, με στόχο να λειτουργήσει ως «lead in» του δελτίου ειδήσεων, σε μια προσπάθεια να... ανακόψουν τις αλλεπάλληλες πρωτιές του δελτίου του Alter". 


 Μάλιστα, στα νεανικά κοινά η τηλεθέαση από το έκτακτο του Mega στο κεντρικό δελτίο έπεσε 1,5 μονάδα. Οι χθεσινές τηλεθεάσεις ήταν:Alter: 20,7%, Mega: 19,7%, Αnt1: 14,7%Είναι προφανές πως αυτή η εξέλιξη δεν είναι αμμιγώς τηλεοπτική. Έχει σαφή πολιτικά χαρακτηριστικά, τα οποία ενδεχομένως να υπερτερούν στην παρούσα πολιτική συγκυρία.

Κι αυτό διότι το Mega, παρά την προσπάθεια των τελευταίων ημερών να απεγκλωβιστεί από το ισοπεδωτικά φιλοκυβερνητικό προφίλ του, φαίνεται πως έχει απωλέσει σημαντικό μερίδιο της αξιοπιστίας που κατόρθωσε να κτίσει στα 20 χρόνια της λειτουργίας του.
Τον τελευταίο ένα χρόνο το μεγάλο κανάλι επέλεξε μία υπερβολική και άκριτη στάση υπέρ του μνημονίου και των κυβερνητικών επιλογών. Λειτούργησε, συχνά, ως πασαρέλα υπουργών -ιδιαίτερα του Γ. Πασπακωνσταντίνου- και ταυτίστηκε με την κυβέρνηση κατά τρόπο που αρκετοί να το αποκαλούν "αναμεταδότη της γραμμής Πεταλωτή".
Σχολιαστές, όπως οι Γ. Πρετεντέρης και Π. Τσίμας, με αυτόνομη δημοσιογραφική πορεία και μεγάλη εμπειρία αφομοιώθηκαν στη γενική εικόνα και εισέπραξαν -αδίκως τις περισσότερες φορές- τα επίχειρα του φιλοκυβερνητισμού.
Όπως επισημαίνουν γνωστοί διαφημιστές, το σφάλμα της ιδιοκτησίας και της διεύθυνσης του καναλιού που βύθισε το δελτίο ειδήσεων στην ανυποληψία και σε πτώση της τηλεθέασης είναι το γεγονός ότι "δεν αφουγκράστηκαν τις μεγάλες αλλαγές και το κοινωνικό ρεύμα της οργής"Η άνοδος του Alter με το αντιμνημονιακό προφίλ έχει προκαλέσει προβληματισμό και στην κυβέρνηση που διαπιστώνει πως απομειώνεται η επιρροή της στο τηλεοπτικό τοπίο, καθώς με τη φιλοκυβερνητική στάση του Mega, την "απουσία" του Alter λόγω των οικονομικών προβλημάτων του, τα life style και πολιτικά άχρωμα δελτία του Alpha και του Star και το χαμηλών τόνων δελτίο του  Ant1, είχε επικρατήσει η "φωνή του Κυρίου".
Παράγοντες της τηλεοπτικής αγοράς επισημαίνουν, πάντως, πως αυτή η αποδοχή που έχει κερδίσει το δελτίο του Ν. Χατζηνικολάου στο τηλεοπτικό κοινό, " ίσως αποδειχθεί ισχυρό όπλο ενόψει της απόφασης για την υπαγωγή του η όχι στο άρθρο 99, ίσως, όμως, αποτελέσει ένα επιπλέον λόγο για να φιμωθεί"...

πηγή: anatropi2020.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...