3 Ιουνίου 2011

Γιατί αγανακτείτε με την αγανάκτησή μου; [άρθρο απάντηση της δημοσιογράφου Κλειώ Νικολάου]






 Διάβασα με προσοχή όλα τα σχόλια και θα ήθελα κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω για το γεγονός ότι δείξατε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για το κείμενό μου, με τίτλο «Αγανάκτησα με τους αγανακτισμένους». Η πλειοψηφία όσων σχολίασαν το άρθρο διαφώνησε μαζί μου, αλλά η διαφωνία δεν είναι η βάση της Δημοκρατίας;
Πρέπει να επισημάνω, βέβαια, ότι η διαφωνία συνοδεύτηκε σε αρετές περιπτώσεις από σφοδρή προσωπική επίθεση εναντίον μου. Γιατί; Επειδή απλά και μόνο εξέφρασα την άποψή μου! Δηλαδή, για κάποιους ισχύει η θεωρία ότι μπορώ να διατυπώνω ελεύθερα τη γνώμη μου υπό την προϋπόθεση ότι θα συμφωνεί με τη δική τους; Ενδιαφέρουσα αντίληψη για τη Δημοκρατία.
Ποιά ήταν η βάση του άρθρου μου;  Ότι την ώρα που η Ελλάδα βουλιάζει, χρειάζονται προτάσεις και λύσεις  και όχι στείρες διαμαρτυρίες! Πού είναι, αλήθεια, το παράλογο;
Σε πρώτο πληθυντικό, άρα βάζοντας και τον εαυτό μου μέσα, έγραψα ότι «επιθυμούμε ανθρώπους που δεν κουβαλάνε το όνομα μίας ελληνικής πολιτικής δυναστείας, που δεν είναι πολιτικοί επειδή πριν από 40 ολόκληρα χρόνια έλαβαν μέρος σε μία διαμαρτυρία κατά της δικτατορίας, που έχουν κολλήσει κάποια ένσημα εργαζόμενοι (κατά προτίμηση στον ιδιωτικό και όχι στο δημόσιο τομέα), που αγαπούν πραγματικά την Ελλάδα και δεν ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο για την πολιτική τους επιβίωση, που τέλος πάντων δεν είναι μέλη του Κοινοβουλίου εδώ και δεκαετίες και που έχουν κάποια πρόταση για πραγματική και εκ βάθρων αλλαγή!!! Και που αν δεν εκλεγούν, θα πρέπει να επιστρέψουν στην εργασία τους για να ζήσουν!».
Άρα, είναι παραπάνω από προφανής η μομφή μου προς την πολιτική ηγεσία, την οποία ορισμένοι εντελώς άδικα με κατηγόρησαν ότι υπηρετώ.
Να σημειώσω εδώ ότι δεν ανήκω ούτε ανήκα ποτέ σε κανένα κόμμα και ότι προέρχομαι από οικογένεια ελεύθερων επαγγελματιών. Με γονείς που δούλευαν επτά μέρες την εβδομάδα για μία καλύτερη ζωή και με δίδαξαν να μη φοβάμαι να λέω δυνατά τη γνώμη μου.
Αντιπαρέρχομαι τα σχόλια ορισμένων για τον «καναπέ», γιατί είναι τελείως άτοπα.Έχω κατέβει στο Σύνταγμα και με θλίψη είδα παιδάκια που οι μπαμπάδες τους τους μάθαιναν να φασκελώνουν τη Βουλή, το σύμβολο της Δημοκρατίας, που κατάντησε όπως κατάντησε από τις λάθος επιλογές όλων μας.
Προφανώς, δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ευθύνες. Προφανώς, το μεγάλο βάρος πέφτει στους πολιτικούς, που επί δεκαετίες συγκάλυπταν ο ένας τον άλλον, προφανώς  είναι ανάγκη να βρεθούν και να τιμωρηθούν όσοι διασπάθισαν δημόσιο χρήμα. Προσοχή, όμως: όσοι έκλεψαν, στ’αλήθεια. Το τονίζω, διότι θα διαπράξουμε έγκλημα αν αποδεχτούμε το σύνθημα «όλοι κλέφτες είναι» και μετατρέψουμε  σε ρωμαϊκή αρένα το δημόσιο Βίο, επειδή κάποιοι στο πλήθος ζητούν να χυθεί αίμα. Και, βέβαια, θα είναι ολέθριο αν αρχίσουμε να φωνάζουμε όλοι μαζί «να καεί το μπ…έλο η Βουλή», το σύμβουλο της Δημοκρατίας, για το οποίο έχουν χυθεί ποταμοί αίματος.
Ξέρετε, αντί να φασκελώνω τους 300 Βουλευτές απλώς για να εκτονώνομαι, προτιμώ να ελπίζω ότι θα προκύψει κάτι καινούριο. Από πού; Από τις ζωντανές δυνάμεις της κοινωνίας, από τις παραγωγικές τάξεις -ενδεχομένως και από τους«Αγανακτισμένους». Κάτι που να αξίζει την ψήφο μου και να αποκαθιστά τη χαμένη αξιοκρατία, την ηθική και την ελπίδα σε αυτή τη χώρα.
Σε κάθε περίπτωση, χαίρομαι που ζούμε σε μία χώρα που μπορούμε, τουλάχιστον να εκφράζουμε διαφορετικές απόψεις, χωρίς να φοβόμαστε για συνέπειες…
Τέλος, αντιπαρέρχομαι τα σχόλια που έκαναν ορισμένοι, με βάση το βιογραφικό μου. Τα 8 από τα 11 χρόνια του επαγγελματικής μου διαδρομής εργάστηκα (και τώρα συνεχίζω να εργάζομαι) στον ιδιωτικό τομέα. Και όλα αυτά ενώ σπούδασα σε δύο Πανεπιστήμια, έκανα μεταπτυχιακό στη Σορβόννη και δούλεψα για δύο χρόνια ως διερμηνέας (σε αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά) στο εξωτερικό, ώστε να μπορέσω να χρηματοδοτήσω τις πολύχρονες σπουδές μου, σε Πανεπιστήμια που δεν επιτρέπεται να είναι κανείς «αιώνιος φοιτητής».
πηγή: aixmi.gr
"SN": Κατάλαβες ότι το έχασες κυρία μου και πας να το σώσεις.Δεν γίνεται έτσι όμως!Βλέπεις οι Έλληνες πλέον αρχίζουν και καταλαβαίνουν τι "παίζει" γύρω τους και μυρίζονται τα σκατά από μακριά.Πάνε οι παλιές "καλές" εποχές κυρία που συνάδελφοι σου αλώνιζαν τα media λέγοντας το Α και περνούσαν το Β και ο αναγνώστης-τηλεθεατής  νόμιζε ότι εννοούσαν το Γ. Γ Α Μ Α Τ Α με κεφαλαία γράμματα.
Υ.Γ. Όσο αφορά κυρία τις σπουδές σας,ουδέποτε αμφέβαλε πιστεύω κανένας και ζήτησε διευκρινήσεις, (προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο το συγκεκριμένο θέμα) άλλα εφόσον μας... τις παρουσιάζετε έχω να σας πω ότι ίσως 2 χρόνια σε ένα "γνωστό" ΙΕΚ ήταν αρκετό για μεταπτυχιακό και περισσότερο χρήσιμο από την Σορβόνη για εμπειρία διαχείρισης κρίσης.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...