19 Ιανουαρίου 2012

Ενοικιαζόμενες γκόμενες στο facebook...τι κατάντια αλήθεια!

Ένα νέο είδος αγγελίας έκανε πρόσφατα την εμφάνισή του στο διαδίκτυο για όσους χρήστες του Facebook βαρέθηκαν να δηλώνουν single.

«Θα γίνω το κορίτσι σου στο Facebook για 10 μέρες για 5 δολάρια», αναφέρει η αγγελία μια κοπέλας στην ιστοσελίδα Fiverr, όπου διάφοροι άνθρωποι προσφέρουν υπηρεσίες για 5 δολάρια.

Έτσι, λοιπόν, όσοι θέλουν να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους ή να κάνουν την πρώην τους να ζηλέψει και τους περισσεύουν 5 δολάρια για πέταμα, μπορούν να «νοικιάσουν» μια κοπέλα στο Facebook και να ανανεώσουν το status τους σε «In a relationship» με την νέα διαδικτυακή τους φίλη.



Επειδή όμως η αγορά είναι δύσκολη και υπάρχει ανταγωνισμός, οι πιθανοί πελάτες έχουν... ποικιλία διαθέσιμων επιλογών:

«Είμαι η Cathy, 23 ετών, φοιτήτρια στη Νέα Υόρκη. Εκτός από την παραπάνω επιλογή (να είναι η κοπέλα του για 10 μέρες) μπορείς να κάνεις κάποια να ζηλέψει, με το να σου στείλω μέχρι 3 μηνύματα στο Facebook. Απλά πες μου τι ακριβώς θέλεις να γράψω», αναφέρει η αγγελία της cathy01.

Παρόμοιες εξυπηρετήσεις κάνει και η leite686 μέσω του Fiverr, καθώς στην αγγελία της αναφέρει:

«Μπορώ να γίνω η κοπέλα σου στο Facebook για 7 μέρες. Το όνομά μου είναι Victoria, είμαι μοντέλο και έχω πολλά ταλέντα όπως το τραγούδι και ο χορός. Μπορείς να διαλέξεις ποια φωτογραφία θα έχω στο προφίλ μου από τις πολλές που έχω στο Facebook. Για να κάνεις κάποια να ζηλέψει, μπορώ να στείλω μέχρι 3 ποστ στον τοίχο σου και 3 προσωπικά μηνύματα για επιπλέον 5 δολάρια. Πάντως, με την απλή αγορά παίρνεις δώρο ένα απλό σχόλιο στον τοίχο σου».

Μια απλή αναζήτηση με τις λέξεις «facebook girlfriend» στην ιστοσελίδα δίνει περισσότερα από 500 αποτελέσματα, υποδεικνύοντας ότι πρόκειται για μια «εύφορη» αγορά, χωρίς όμως να γνωρίζουμε εάν το Facebook είναι ενήμερο και αν σκοπεύει να προβεί σε κάποιο μέτρο για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών.

dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...