20 Ιανουαρίου 2012

Κραυγή απελπισίας νεοδιόριστου εκπαιδευτικού...

Είμαι νεοδιόριστος εκπαιδευτικός σε νησί των Δωδεκανήσων, η γυναίκα μου και τα 2 παιδιά μου ζουν στην Μακεδονία. Σήμερα πληροφορήθηκα τον μισθό που θα παίρνω στο εξής και μου ήρθε ζάλη. Δεν μπορούσα να κάνω μάθημα. Θα παίρνω 612 ευρώ!
Τα έξοδα μου, ενοίκιο, κοινόχρηστα, ΔΕΗ, ύδρευση, πετρέλαιο είναι με χαρτί και μολύβι 410 ευρώ. Οι βενζίνες και τα εισιτήρια, άλλα 200 ευρώ. 
Aμέσως αμέσως πάνε τα λεφτά! Και συντηρούμε ένα σπίτι που ζει η οικογένεια μου και ένα σπίτι που σπουδάζει η κόρη μου. Να μη σας βάλω τα χαράτσια.
Καλά βρε ΤΕΡΑΤΑ, δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΕΡΑ. Κάντε τουλάχιστον ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ την υποχρεωτική παραμονή μας στην οργανική μας θέση. Να μην έχουμε ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΞΟΔΑ. Τόσο μυαλό θέλει; Mας μισείτε; Να ζήσουμε θέλουμε, οικονομικά μεν, αλλά να ΖΗΣΟΥΜΕ.
Ν.Σ.

fimotro.blogspot


Η Αννούλα και ο Βαγγέλης λένε: Αν δεν σου αρέσει φύγε... βρες αλλού δουλειά.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...