16 Μαΐου 2011

ΤΟ ΝΗΣΙ: Απόψε το τέλος της Άννας.Δείτε το τρέιλερ του 25ου επεισοδίου

Από την εποχή της Μελίνας έχει το Πανελλήνιο να νιώσει την αγωνία μιας μαχαιριάς, το αίμα που στιγματίζει τον μεγάλο έρωτα, το ζευγάρι που θα το χωρίσει τελικά ο θάνατος. Μόνο που η αλλοτινή Στέλλα έχει γίνει Αννα κι ο μοιραίος άνδρας της, ένας βέρος Κρητικός που φέρει το όνομα Ανδρέας. Ο λόγος για την Αννα, την πρωταγωνίστρια στο σίριαλ «Το Νησί», την οποία υποδύεται η ηθοποιός Ευγενία Δημητροπούλου και που, όπως λένε οι φήμες, θα πεθάνει από τα χέρια του ίδιου της του άνδρα (Γιάννη Στάνκογλου), όταν εκείνος θα ανακαλύψει την κρυφή της σχέση με τον ξάδελφό του (Αιμίλιο Χειλάκη). Κι όπως δείχνουν οι αντιδράσεις των θεατών που ήδη έχουν κάνει τα κοντέρ της AGB να προθερμαίνονται για μεγάλες (τηλεοπτικές) συγκινήσεις, κατά το αυριανό επεισόδιο κανείς δεν θα μείνει αδιάφορος μπροστά στις μοιραίες σχέσεις - και τα καλά σίριαλ που έχει να δει η ελληνική τηλεόραση εδώ και χρόνια.

Κάπως έτσι λοιπόν εξηγείται και η επιτυχία του πολυσυζητημένου «Νησιού» που φτάνει στο τέλος του επιβεβαιώνοντας στο έπακρο τις μεγάλες προσδοκίες που είχε το κοινό για την πιο ακριβή παραγωγή που γνώρισε ποτέ η ελληνική τηλεόραση. Τα πολύ όμορφα πλάνα συνοδεύτηκαν από παράλληλες ιστορίες για έντονες ανθρώπινες σχέσεις, για τον πόνο και τον έρωτα, για όλα αυτά που μας είχε μάθει η τηλεόραση χρόνια τώρα να ξεχνάμε ότι υπάρχουν. Η Ελλάδα της οικονομικής κατάρρευσης φαίνεται να βρήκε παρηγοριά στην τέχνη και σε μια τηλεόραση που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ιστορικές κινηματογραφικές ταινίες διαθέτοντας εξαιρετικό τιμ και σπουδαίους ηθοποιούς (Στέλιος Μάινας, Κατερίνα Λέχου, Γιούλικα Σκαφιδά, Γιάννης Στάνκογλου, Αιμίλιος Χειλάκης, Αλέξανδρος Λογοθέτης, Ευγενία Δημητροπούλου κ.ά.).

Λεφτά λοιπόν μπορεί να μην υπάρχουν, υπάρχουν όμως άνθρωποι σε έντονες στιγμές και μεγάλες συγκινήσεις. Η σκηνή του πατέρα (Στέλιος Μάινας) που κρατάει στα χέρια του την αιματοβαμμένη του κόρη, στο αυριανό επεισόδιο, έχει ήδη καταγραφεί στο συλλογικό ασυνείδητο ως μία από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές της τηλεοπτικής ιστορίας. Αντίστοιχες συγκινήσεις έχει προκαλέσει ο αναμενόμενος γάμος της έτερης κόρης Μαρίας (Γιούλικα Σκαφιδά) με τον γιατρό του Νησιού (Αλέξανδρο Λογοθέτη) που θα λειτουργήσει ως η χαρούμενη αντίστιξη στο απόλυτο δράμα, όπως δηλαδή συμβαίνει λίγο πολύ πάντα στη ζωή. Αυτό ωστόσο που κλέβει τις εντυπώσεις είναι το δραματικό κρεσέντο του θανάτου της Αννας που έχει ήδη καταφέρει να πασπαλίσει με μπόλικη ένταση τη βαρετή ζωή της τηλεόρασης. Ο ρόλος της Αννας έχει ήδη γραφτεί με χρυσά γράμματα, καθώς έχει μεταμορφώσει μια γλυκιά παιδίσκη σε μοιραία γυναίκα με κρυφή ζωή και λυσσαλέο πάθος. Γι’ αυτό και σε κάθε εβδομαδιαίο τρέιλερ το Μεγάλο Κανάλι είχε κάθε λόγο να στοιχηματίζει σε νέα ρεκόρ: η τιράντα της Αννας που έπεφτε αινιγματικά στο πλάι, το αναμενόμενο γυμνό, η αποκάλυψη του κρυφού της έρωτα αποτέλεσαν για όλο τον χειμώνα το απόλυτο τηλεοπτικό αλατοπίπερο. Η «αμαρτωλή» Αννα ήταν εντέλει αυτή που αποκαλύφθηκε ως το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο ενός τηλεοπτικού μενού που έκρυβε καθώς πρέπει παρουσιαστές, βαρετά τηλεπαιχνίδια και προβλεπόμενα πρωινάδικα. Και φυσικά αποκάλυψε μια ηθοποιό με μπόλικο ταλέντο και πραγματικό υποκριτικό τσαγανό, την κατά κόσμον Ευγενία Δημητροπούλου.

Η απρόβλεπτη Ευγενία Δημητροπούλου

Κι εδώ που τα λέμε κι ο πραγματικός χαρακτήρας της Ευγενίας διαθέτει αρκετά μυθιστορηματικά στοιχεία: δεν είναι λίγο για ένα άγνωστο κορίτσι από τη Λαμία να παίρνει το δισάκι στον ώμο και να μετατρέπεται από αριστούχο μαθήτρια σε τσαμπουκαλεμένη ηθοποιό. Η Ευγενία Δημητροπούλου είχε το θάρρος -ή μήπως θράσος;- στην αρχή της καριέρας της να σταθεί σε μεγάλα ονόματα όπως η Ρούλα Πατεράκη και να διεκδικήσει ρόλους σε σημαντικές ταινίες όπως οι «Τρεις στιγμές» του Πέτρου Σεβαστίκογλου όπου εκλήθη και εκεί να τολμήσει μια αντίστοιχα αποκαλυπτική σκηνή (με υψηλές όμως... καλλιτεχνικές απαιτήσεις). Το παραμύθι πάντως ξεκίνησε για την Ευγενία από τότε που ο Παντελής Βούλγαρης της ξεστόμισε τη γνωστή ατάκα που συνοδεύει όλους τους διάσημους: «Εσύ είσαι για το σανίδι κι όχι για τα θρανία». Παρ’ όλα αυτά, η απότομη διασημότητα δεν φαίνεται να έβλαψε ούτε στο ελάχιστο το ίματζ της καλοαναθρεμμένης κόρης: η Ευγενία εξακολουθεί και σήμερα να δίνει τα μαθήματά της στη Νομική, όπου πέρασε από τις πρώτες, να εργάζεται σκληρά και να κάνει όσα πρέπει να κάνει ένα τελειομανές 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...